29 Eylül 2015 Salı

Ankara İlk Yardım Eğitici Eğitimi

Ankara'da İlk Yardım alanında eğitmenlik yapmak isteyenler için eğitici eğitimi kursu kayıtları ve bilgileri aşağıdaki gibidir.

Ankara İlkyardım Eğiticiliği Kursu


Sağlık Personelleri  5 gün temel İlk Yardım bilgileri eğitim programına katılıp, eğitim sonunda yapılacak sınavda başarılı olmaları halinde 3 günlük İlk Yardım uygulamaları eğitim becerisi kurs programına katılırlar. Tıp doktorları ise sadece 3 günlük İlk Yardım Eğiticisi Eğitimine katılırlar. Bu eğitimler, eğitimci eğitimi veren yetkili merkezler tarafından verilebilmektedir. Toplam Eğitim süresi 5 gündür. Bu Eğitim sonunda alınan Sertifika 5 yıl süre ile geçerlidir.

İlk Yardım Eğitici eğitimi katılma evrakları;


  •     2 Adet vesikalık fotoğraf,
  •     Diploma fotokopisi,
  •     Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

0 yorum:

Yorum Gönder